20 april

OOOO MAAA GUUUSCH imorgoon fyller jaaag år ja ja jaa jaaaaaa! =D

älskar den dagen för jag får göra preciiis vad jag vill å alla måste göra som jag säger ;)


idag har jag bärt plattor...sviiin tunga.. började med att jag skulle va snäll å hämta totte från jobbet.. slutade med att jag hjälpte han å bära plattor... inte okeeej! hälpa-till-anna

j.p berättade för mig om de om vulkanen på island hände för 100 år sedan också å då försvann inte askan på
100 år!... så skulle jag leka allmänbildad för totte!

A: du vet de här med island å vulkanen?
T: aaa
A: de hände samma sak för 100 år sedan, å då tog det ett år för askan att försvinna.
T: ett helt år?
A: aaa, tänk att dom inte kunde flyga flygplan på ett helt år.
T: meeeen ANNA FÖR FAAN, tror du det fanns flygplan för 100 år sedan?

hahhahahahah... va faaaan vet jaaaag!

 

sooofta lite sen innebandyboll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0