torsdag

Min dag:
upp
jobba
hem
träna
hem
träna
dusha
äta
hämta totte

nu har ja finally liiite vila innan ja ska hämta totte... undra hur länge ja kommer palla detta schemat haha
nej men tränings narkoman... loow laaajf!
Nej i lööööve it.. men e så mkt jag vill göra så de räcker inte till!

jag har PIIIISS öma smal ben heelt seerisöt... benskörhet ffs...
va på innebandy träninga..SWIIIIIIIIIIIIING en klubba rätt över smalbenet AJ AJ AJ AJ
seeen SWOOOOOOOOOOOOOOOOOSCH en bandyboll på samma smalben... varför inte?

nu har ja käkat pannkakor..muuuums... innan va ja svin grym på att göra pannkakor men inte nu längre?... så jag har fått äta massa söndriga bitar.. måste ju spara dom finaste till jobbet annars bara skrattar dom åt maj heeeee

nu e de snart bara en månad till jag flyttar =D jaaada!

neee kolla idol lite till innan ja ska hämta stjärt totte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0