Top modeeell

jaaa jag har suttit å väntat på de sen typ 4 GAAAAH!
haha hoppas totte inser att de inte blir någon film föns de har slutat =D..!!

saker jag irreterar maj på:
NÄR JAG INTE FÅR IGÅNG TORKTUMLAREN!!

kul idag när ja å mudde skulle ut å gå..så täntke jag passa på att köra till annloo å lämna tillbaka bilen
så jag skrev till mudde att jag kommer å hämtar henne sen kan vi börja gå från lasses....
jag sitter i bilen mudde kommer ut.. jag e heeeelt säker på att de e ögonkontakt på gång... jag gjorde liite smaajl grimaser...
mudde går förbi bilen...
jaha tänkte jag va ska hon nu hämta.... men hon stannar aldrig så jag får ju snabba maj ut från bilen å ropa på henne.. haha... hon hade inte läst de där me att jag skulle hämta henne i en bil hahaha

ajaa kollar på parkes favvo program..one three hill.. DÖÖÖÖH

leejter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0