thas heeelg

fredag:
började dagen med städning on work..greeeejt... slängde 5 stora påsar..hur faan fick de plats i skåpet?
vet inte..
hittade min vinterjacka.. la in den i tvättmaskinen med andreas grejer...
när jag sen kommer in på frukosten säger lilleskutt
Anna du har nog tvättat en sprit penna för hela tvättmaskinen luktar sprit.

MEEN GREEJT de e ju fredag!! sen va de hem ner på stan me jalle å palme...hade lite geting problem men va faaaan! hem duscha äta fixa hem till linn där de va reunion... plugg hästarna va hemma on visit =) feeeedt!

vi körde låt charader team 1: Josefule,Anna,Krisse,Palme,Jalle team 2: Sofie gånger 2,Linn,Pake å Sandra spyan Mihalovich

mitt lag som har en verklighets uppfattning tog låtar som :
Wanna be - Spice girls
Bumbi björnarna

Idiot laget med sofie Tingstedt i spetsen tog låtar som:
Rollingstones - brown suger
Naive - the kooks
Evasense - you

hahaha jo men tjeeeena Lennart!

de va inte så mkt folk på dansgolvet denna kväll!

LÖRDAG!
hade bestämt maj för å inte festa!.. på kvällen stack ja till linn korkade upp å festade! JADA
morgonen började med ica träff halv 9 träning halv 11 fotboll halv 3
sen blev de tooooooooona där de va kulkulkulkulkul

korab stod å raggade på några brudar.. jag går fram lägger armen om honom å säger
Hej älskling, ska vi gå in och dansa nu?

hahahaha paaaaarty triiiixs

Söndag!

hade bestämt med jalle att vi skulle upp på ryssberget kl 9... vaknar till letar efter mobilen av någon konstig anledning ligger jag på den, 09.20 FUUUUCK... men jalle har varken ringt lr skickat sms.. jag ringer... en nyvaken jalle svarar...då bestämmer jag maj för att göra partytrixa på morgon kvisten.

-Hej, jag har stått här ute nu och väntat i 10 min, e du på väg?

haha jalle bliiir förtvivlad.. vi började vår vandrning kl 10.. jag ledde in oss i skogar, upp på berg, ner från berg och hem till farmor å farfar =D då hade klockan blivit 12... skulle vi bara tillbaka med greeeeejt =D

ja å pake hängde på lasses idag i 2 timmar... sen va vi på bromölla mögelaffär.. köp aldrig pasta carbonara färdig fryst..örkörkörk... feeett äckligt..

JAG HAR BLVIT EN LATMASK....JAG HAR BLIVIT EN KRISTOFFER OLOF TORSTENSSON... and i laaaaaaaaaajk it




SEEEEES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0