sunday igeeeen

Fredag:
cpcpcpcpcp mkt å göra på jobbet...totte ringde femtioelva gånger å snackade dansa när de va som mest å göra.. haha de va inte alls störrigt!
heeem in å handlade... peppear steak and krokeetts on tha meny med bea sås =) MUUUMS..
sen följde jag me totte å co å spelade fotboll å drack liite... va färdiga vid 10 typ..snabbt hem å duscha å grejer sen hade sbg fiiiin besök =D.. MUDDKLUDD..
vi bestämde oss för party trixs! dom andra hemma hos parke hade ingen aning att mudd va back in town..
så jag skickade till parke att jag me skulle skita i de...
sen dök dubbeeeel supriise upp hos parke å alla bleeeev totally galna haha

totte skulle upp å spela match i går morse... när jag kom hemfrån altona i fredes sa jag till honom att jag skiulle följa med på matchen!?!???!!.. dom skulle samlas typ 6... va faan tänkte jag me?
ja följde ofcouurse inte med...
men han hade ju min bil å jag kom på att jag å pillan skulle till k-stan haha.. mne vi lånade annlos =)
tog oss minst 20 min att hitta paerkering.. vi va vannsiniga!!
liiite stress i k-stan sen snabbt hem å direkt upp till fuuschballen där vi mötte älmhult som ligger etta HAHA suuuuckers.. sgif vann vann vaaan... ante e rolig.com å kolla på fotboll me..GALEN!!
sen stack vi hem till ante å pillan å lagade tacos MMMMMMM

just de jag å pillan välte ketschup å senaps grejen uppe på fotbollen när vi köpte kööörv haha KUUUL!

SEEEEEEEEEES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0