siksiksik

haha har läst mina gamla blogg inlägg på lunarstorm... nilsson_9 gå in där å läs så svär ja du får ett å annat skratt anfall...sjuuuukt kul...
mitt mest använda ord va nog fucking! haha ja va kuuung

jaha uppdraget idag va hitta en middag för totte skulle visst jobba suuuper länge.. ante å pillan försökte hjälpa maj..de gick sådär xD.. blev en vego pizza... inte för att ja va sugen på de men whaaatever!

jag gick å la maj igen innan sov i typ 3 timmar... har aldrig varit så här bakfull så länge.. men e nog för att i having a cold me...kraaaap!

ja, totte å lasse mannen har kollat på en skräckare..spooookey........ faan ja har tappat mina kulor totally innan satt jag faan å kollade på skräckfilmer helt själv.. ja va heelt skadad
nu sitter jag som veersta kärring å e liv rädd... me liite krydd

ååååh ja ska faan inte gå upp imörn asså... heeelt DÖD

nej men barn som aldrig satt sin sko i skolan hahhaah.. totte sa sko istället för fot HAHAHHAAH..funny.com




TOOOOOOOOOOOOOOOONA!

 

good niight sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0