not another mondaaay!

idag ahr jag varit heeeelt seriöst SLUT.. men börjar piggna till NUU?!?! aaaah smart mee!
blev rätt sent me filmen igår så kom i säng kansek 12.. orkade inte ens köra hem totte till lasse
så han fick låna bilen...låna å låna han använder den faan mer än maj hhaha
vi har väl delnad vårdnad lr nåt...NAAAAT!

anywaay tänkte jag åker me andy..skickade å sa till honom.
han hörde inte av sig så jag täntke jag går väl ner till honom så länge.. när jag svänger ner på hans gata ser ja han hoppa in i bilen å starta den WTF!?!?!?
då hade han inte fått mitt sms BRAAA DÄÄÄR!!

idag tappade pappa sin kom-radio (sån man pratar med varandra i) i sjön... hamnen kallade ditt 3 dykare haha... dom hittade den... den funkade inte.... nooo sheeeet!
idag har jag lekt viktig petter heeela dagen en rolig sådan... jag skulle ta foto på allt som va smutsigt som vi lossade... helt plötsligt tar jag kort på tompa
han:
va faaan gör du?
Jag:
Jag skulle ju ta kort på allt smutsigt!

hahah om ja har haft en anna e sooo funny day idag!
en alla e trötta på anna dag utom hon själv =D
jaaa ni fattar!

skulle tränat idag
orkade inte...la maj å sov till 7 istället
skulle utå gå
orkade inte
=D

måndag i ett nötskal!!!

imörn e de TIIIISDAG!!



jag har tröttnat på svart hår big taajm.. känner maj bara emo emo emo emo!!!
sååå snaart ska jag färga de JADA
plus att för tillfället e jag blekast i stan.. så ledsen mamma måste börja sola solarium igen..

XoXo Gittan

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0