NOOOO streess

imörn måste jag äta en macka i bilen på vägen hem från jobbet GAAAAAAAH..
hinner inte när jag kommer heeem sweeeeeeeeeeeeeeeeet!!...bur i laaajk it då går dagarna snabbt sen e de FRIIISCHDAAAG!!

hhahaha idag fick jag flashback från ett foto på Pirre i badbyxor....i ROSA små taajta bad brallor.. hahah de va hans favoriiiter
visade även min old schoool bild som ligger som stans hettaste bakgrundsbilder i både Pakes å Tuttes mobilen
göööööööööööött så!

P- är inte det tottes tröja?
A- Jooo?
P- Varför har du den på daj?
A- Varför ska jag skita ner mina egna kläder?

hahahahaha

i aftonbladet från i söndags å kron Viktorias boooy botox i läpparna.. kanske inte men de ser ut så.. hahha dageeens tredja skrattanfalls bild

På återseende imörn

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0