magkänslan

jaa haft en konstigt magkänsla heeela dagen on work... men jag kom på rätt tidigt varför..
joo så här ligger de till..
igår åt jag,totte,annloo å lasse kebabrullar =) MUUMS från buuuden.. feeeedt!
jag åt halva sen stoppade jag in den andra i kylen..den som spar han har... vi låg å kollade på film heela kvällen....
en idiot film med äckliga växter som va kött ätande.. den va groooosss!!

anyway sen taggade jag hem skulle ju upp me tuppen å jobba idag..sweeeeet! NAT!

kl 00.47 ringer min mobil.........................totte
kom inte ihåg vad vi sa men han frågade om han kunde käka upp min kebabrulle...
jaa visst nemas problemas.. sen sussade jag vidare..

när jag vaknade stod något inte rätt till... jag hade nämligen planerat att ha den där kebab rullen till middag idag!!!!!!..AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH...
detta har jag gått å varit knäckt över heeela dagen på jobbet... försökt ringa totte hela dagen å beklaga maj över my misstake...plus att jag skulle tvinga honom att laga ny mat till maj.. han svarar inte..

hungrig som en get kommer jag hem.. får ta upp lite köttabullar å koka pasta... vem kommer inte då hem?
JO TOTTE och säger aa vad bra att du håller på med maten...JUUUUST DEEE!!!

men nu e jag mätt å belåten så inte såå knäckt längre =)

jag har laddat hem björn bröder 2...JAAAAA älgarna i löööve theeem

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0