jaaja

mm skutit upp detta länge läänge... skit jobbigt för de blir ju som en bok om man inte skrivit på längeee..GAAH!

snabb update:
förra helgen skulle ja å parke ha softar kväll me linn å krille... sen skulle ja å parke hämta riad å sebbe on thaa
airport.. aja anywaay jag bleev sjuuuuuuuuuukt fest sugen,.. så fjäskade för parke hon hittade
en annan rese kamrat sen festade vi =) JADAAA

söndagen: frukost på lasses å middag på mc donkan

måndag: ont i magen... fattar inte varför... JOOO
stack ut å sparng på kvällen, kunde knappt röra maj dagen efter.. om jag får träningsverk av å springa då e
jag otränad.. så tog tag i min träning denna veckan.. så just nu har jag träningsverk i magen
som never before..

ikväkk blir de superstars på banken JADA.. tutte kommer me hem nån gång idag.. vet inte nääär?

haft slummerparty hos parke i onsdags å torsdag...myys pysss ffs!
igår grämmde de maj liite men hade bestämt maj för att ta de chill biiill... piggare idag JADA..
anna saknar tooooona.. har icke varit där på heeela sommaren baadly!

ajaa igår hyrde jag fel film så fic köra iväg igeeen.. ja e kung.. för de va parke å linns feeel...beetches

ut å gå nu sen kanske färga hår sen la systema

ha de bra de ska jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0