idooool

JADA... kl 8 e jag bänkad varje kväll...
haha de va två snubbar igår som drev med juyn haha de va kuuuuuuuuul.. jag vet inte om jag gick på de lr inte
haha...

ikväll kom min äskling tillbaka robiiin <3.. utklädd till transa haha'

insident igår
jag å totte sitter å kollar på tv så kommer reklam om kyrkovalet...
jag frågar totte om han ska rösta

- kanske, får se.

- jag ska rösta på buddah iaf.

- hahahahhahahaha

nu tror totte att jag tror att man ska rösta på en religon i kyrkovalet.. jag har ingen aning om vad kyrkovalen va
MEEEN jag skmtade om buddah mannen!

ikväll har vi käkat hur mkt koooola som helst.. för imörn börjar diet livet ..tutte skulle börjat idag egentligen men what the heeeeell.. ska bara komma på ett bra vad..

innebandy träningen ikväll!... de va jag å j.p vi sket i de... spela en mot en kanske hade varit jäääätte kul men kände inte för de.. NEEEJ.. så hängde me ut till united fotbolls träning

OMG VAD JAG SAKNAR FOTBOLLEN!!!!

nu ska jag sooova orkar inte va lika trött imörn som jag va idag xD

SES



vem har någonsin påstott att jag inte kan dansa?.. jag e kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0