hårdcoresuperstjärnor

JADAAA.. igår va de bra.. mkt folk hos ekdahl innan =) naaajs
sverige vann..alla blev galna..typ =D

jalle blev för ful somnade i bilen på väg ditt å fick bli hämtat i k-stan.. så fråga gärna henne om hon tycker dom va bra igår!!..jalle balle tjock skalle i ett nötskal ;)

jag fattar inte hur jag kan va så medvetslös när jag somnar... telefonen ringer, jag får medelande.. jaja klart man INTE vaknar.. but but

frukost på lasses innan.. så nu har jag feedt ont i magen!

haha flashback från igår:
jag ringde runt å raggade nån som körde in till k-stan.. ringer tottes syrra bella

-heej
-heej
-läget?
-jo då de e bra sj då?
- jo de e bra.. du du hade inte velat köra oss ikväll om du e nykter?
- eh jag e på kreta

hahaha...upppsss sånt som händer när man glömmer

ajaaa

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0