gooo morron gooo morron

jada nu börjar jag vakna till liv igen!!!...
totte väckte maj halv 8 när han skulle till jobbet, men de har ja inte så mkt minne av
sen ringde klockan halv 10...tränignen började halv 11

OMG jag e aldrig bakfull....förutom idag... de va den jobbigaste tränigen jag varit på fast att jag typ
inte gjorde någonitnförutom å drack vatten å hade ont i huvet... efter träningen gick jag hem å la maj vaknade vi
halv 3 in i duschen å nu sitter jag här..

mitt ord idag: SLETEN!!!

blev ju tooooona igår liite för ferre hos pake.. vi ska börja dansa... haha på rikgit anna nilsson goes a danceeeer
jag kommer bli grym!

jaa som alla säkert vet har jag vääääääääärldens gnälligaste grannar.. men har kommit på en smart grej!
jag kan ha hur mkt festar jag vill å va störig in i de sista..för jag har ju redan sagt upp den?
vad ska han göra liksom vräka maj? mohahaha

fick shampo i munnen idag i duschen.. spy varning... snacka om besk smak JAAAA....

jag avslutar detta med ett citat från P.Hiltan

klä dig snyggt vad du än går, livet är för kort för at smälta in.

taalk to uyaa lajter

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0