FÖRSKYLD!

japp hade mått mkt bättre om jag hade fått min födelsedagspresent från totte snart HPFM!!

1. jag fyllde år den 21 april.. SOM HAN DESUTOM GLÖMDE BORT!?!?!?!
2. det har snart gått ett halv år!?!?!?!

NEJ JAG KOMMER ALDRIG SLUTA TJÖTA OM MIN FÖDELSEDAG!

haha å hoppas han inser att jag får högre förväntningar efter varje timme som går!!!

åhhh jag e fett förskyld i näsan.. jag lever på nässpray at the moment.. pallar inte göra nåt heller.. känns onödigt å städa ska ju flytta snart (haha om två månader)

sitter at the moment å lyssnar på jul låtar på spoty... ååååååååh va jag längtar.. julen betyder mest i heeela my laajf!
å varje år får jag bekämpa dom så kallade jul naziterna... omg...
såna som: Pappa, Ante, Martin m.fl

sen längtar jag tillbaka till lyxlivet i turkiet...SUCK

frös gjorde jag aldrig!

 

ajaaa höörs laaajter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0