...

OK något jag hatar e as lickers..heelt seriöst..
nej men hoppa upp i knäet låt han särra på skinkorna ut med din äckliga tunga and just do yaa thaaang!!
AAAAAAAAAAAAH jävla CPI!!

tyvärr e jag helt säker på att denna personen inte kommer läsa detta.. å även om den hade gjorde de hade väl huvudet varit för långt in i röven för att den skulle fatta!


Så nu har jag fått säga de så nu e jag glad igen..=D

btw min gormet middag blev helt underbar som vanligt!!
de blev fördiga snitzlar, färdiga klyft potatisar å färdig bea sås...MUMS

Middag a laaa speciala anna

På ica idag köpte jag ett dubbel nogat å en mentos rulle.. mucke satt i kassan..
-140 kr

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!?

hahahaa hon sa fel de stod 14.00.. de va funny.com

SES

Kommentarer
Postat av: kludd.

Okej, jag har bestämt mig. Får jag din lägenhet flyttar jag hem DIREKT! när ifrån är den ledig? =)

2009-09-08 @ 23:29:24
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0