brandsläckar-anna

JADA de e jaaag.. från kl 07.30 till 10.30 har jag stått med två brandsläckare på jobbet och
skulle hålla vakt så de inte skulle börja brinna..
faan va soft tänker säkert ni...
MEN mellan 07.30 och 08.30 nojjade jag som faaan.. problemet:

1. jag va heelt säker på att de skulle brinna
2. jag hade säkert fått en stå stilla vad ska jag göra nu chock
3. jag har ingen aning hur en brandsläckare fungerar.

men de tog inte FIIIRE.. sweeeet!

Pillan skulle komma hem till maj kvart över 4.. 10 över får jag ett sms:

Ha ha Anna Panna jag har gott vilse ha ha...puss

HAHA flaaschback.. vi ska kolla på film.. innan filmen blir de en konservation mellan anna panna å pillan dillan

P- åh jag har frusen mango i frysen

A- vaa e de gott?

P- jaa de e skit gott, jag äter de istället för snacks

A- vadå lägger du bara in en mango i frysen?

P- HAHA neeej, de är ju såna bitar i ett packet som är nerfyset

hahahahaha stuuupied!!!

vi ska kanske upp till götet i helgen JADA.. jag hoppas de blir av..i lööööve roadtrip.. synd att totte jobbar hela helgen annars hade han me följt med å då hade jag haft någon å byta av med.. anna galenpanna köra bil i götet? JADA feeedt.

idag ska jag laga mat till maj å snotte.. klockan 8 ska den va färdig..kock anna e på g ikväll.. men jag ska träna träna träna träna också =) sweeeet



En typsitk bild om hur jag kan se ut dagen efter när jag inte skulle tagit den sista groggen.. då finns de risk för att anna trillar omkull å då kan man råka trilla just i en trappa å ha oturen att slå i ögan i trapp räcket..
JADA


ses /kock anna


Kommentarer
Postat av: Kludd

Trilla i trappor är lite din grej tydligen ;). Andra helgen i oktober kommer jag hem och stannar heeela helgen. Då är det fest fredag & lördag =) Boka in det nu nisseson. !!

2009-09-08 @ 20:48:56
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0