And she strikes igeeeen!

Japp Nilsson slår till igen...hahahaha nee asså de va såå DUMT så jag fick skratt anfall!!
som visa vet har jag klagat på min kalender för den går en dag för snabbt..
så allt jag skrev vad jag skulle göra gjorde jag en dag för seeent... hur osmart som helst...
men detta lärde jag maj till slut å lärde maj å leva med en en-dag-fel-kalender!!

tills idag när jag tittar riktigt noga på kalender (don´t ask way..privat) jag märker att de står:
september 2008

2008?.. de va ju för faan förra året

hahahahahahahahahha... så där har jag anledningen till att min kalender går en dag för snabbt hahahah.. jag vet i faaan men de e nog tajm för en ny kalender... GAAAAAH

men jag e bara ett år efter alla andra...greeeeeeeeeeeeeeeeeeejt!!



inte så dum som du ser ut?... haha jooo idag va jag faaan de!..

se yaaa beetches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0