äckliiigt värre!

JADA... jsg å totte på jakt efter han kock kläder.. får en flashback att jag har sett en påse
hemma som jag tagit upp från bilen...
så vi åker hem.. jag går snabbt å bestämt fram till påsen..lyfter upp den..sen något svart..BINGOOO ttänkte jag!

drog upp det svarta förklädet.. mmm klart de va fyllt med MÖGEEEL asså de va såå äckligt...faaan!
jo då visade de sig att de hade legat gamla blöta badkläder där.. åå ja 2+2=4

smaaart...NAAAT!

vi har kollat på brotherbear 2 ikväll.. mina idoler e ju älgarna...dom e kungar! haha kan snart alla dears repliker från ettan.. nu ska jag lära maj tvåan me xD

skulle egentligen tränat idag..blev inget me de.. ibland lägger jag lat sidan till.. helst när totte e hemma... vet inte varför vi brukar köpa massa goda saker istället å kolla på film...FETTON...jada!
men imörn ska jag faktiskt träna.. kock anna ska laga mat imörn mee.. jaa e för guulliiig!

your weekness is your strange

good night sleep tight

 



turkieeet 09 in my heaaart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0