svamp plockning!

vi har förberätt oss heeeeeeeeeela dagen!!... jag pillan ante å tyson gav oss ut i skogen
samanlagt blev det 1 kantarell HAHAH.. den går till tysons ära haha..
pillan fick en spindel på ryggen jag skrek AAAAAAAAAAAAH PILLAN EN SPINDEL PÅ DIN RYGG!!

hon fick panik sprang mot maj för att jag skulle ta bort den.. jag blev livrädd å sprang iväg hahaha
ante undarde va FAAAN vi sysslade me... för faan einstein!


vi har varit å stor handlat me ante bante på ica i bromölla... de va kulkulkul... om någon kommer ihåg en gammal tant jag berättade om för länge sen som kom fram till maj på ica parkeringen, hon som tog maj i håret sen sa att hon va en galen tant...

haha iaf samma tant kommer fram till maj å pillan idag..säger exakt samma saker som hon sa sist vi stötte på... till ante kom då hon säger:
vad är det för byxor han har på sig?

haha då bröööt jag riktigt... dooog av skratt å fick gå bort till böckerna å lugna ner maj haha

nu ska jag av å spela fotboll me totte å dom... har fortfarande ont i armen men fotboll spelar man ju oftast me fötterna så hoppas den överlever... bäst å inte nämna för mamma å pappa att jag tränar ikväll iaf =)

ledig resten av veckan också... faktiskt skönt =)

xOxO Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0