lördaglördaglördag

JAAPP.. min heeelg e planerad fast ändå helt oplanerad...e de logiskt DAA? föör faan anna!

ne såhär då.. igår va planerna å bio me pillan,tyson å ante...MEEEEN...hängde me totte all daaay framemot kvällen körde vi hem till lasse å annloo... å där kunde man inte säga nej till en drink =D
SEEN VA DE KLIPPT... ringer till pillan

-faan pillan du e inte sugen på fest istället?

klart hon vaaa =).. så vi joinade me totte upp till chrisse, per å johan där hängde vi lyssnade på tottes dåliga musiksmak =) sen va de supriiiise till parke.. aa jag vet jag har börjat överaska sjuuukt mkt =D
hann dock, sjukt att jag använder dock ordet, inte va där så länge..sen va de TOOOOOOOOOOOOOONA!!

jag skulle ju egentligen jobbat igår men spydde på natten så fick hoppa de.. tur att jag blev bättre sen =)

så fredagen som va så planerad gick inte alls som planerat!

pillan sov här inatt å när vi ska gå upp till lasses imorse så öppnar en chockad å livrädd granne sin dörr..
-anna har du hört killen som va här uppe inatt å knackade på fönsterna å tittade in?

WHAAAT?!?!

neeej som tur va har ja inte de... har han tydligen varit här innan så inatt hade de varit språng jakt efter denna killen då å polisen hade hon me ringt...sjuuukt skumt å äckligt... slut på nakenspringandet i min lägenhet om kvällarna... i´m nooot alooone ffs!!

kvällen va sjuuukt planerad men nu e den sjuukt oplanerad..Anna velpanna



oslagbara JADA =D

 

 

leeeeeeeeeeejter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0