knappt räädd!

OK.. denna killen som va på besök i fredags morse i våra fönster då!!!
jag e inte mörkrädd lr rädd för å va själv eller nåt... men för tilfället får jag snart panik!!

tänk er att han har varit inne i trapphuset å knackat på hos grannen bredvid maj!
i fredags morse vid typ 5 tiden vaknade hon av att en kille står å drar händer på fönster rutan och tittar på henne!
jag har ju inte hört nåt för när jag festar sover jag som en gnu!
men vi har ju klätter ställningar här utanför så han kan kolla in genom varje fönster de äcklet!

totte höll maj sällskap inatt.. som tur va!... jag e livrädd för fönster å vågra<faan inte titta ut...kommer säkert se ett ansikte...örrrrk örk örrrk!!

ajaaaa annars e de toppen i nilsson plaaace

ikea idag va greeeejt!
jag skulle lyfta ner min tv bänk.. slant slog till maj själv i pannan så jag fick ett litet jack HAHAHAHA huur kul som helst.. köttbulaar å mega gott!

ska kanske gå ner till parke å sova ist'llet... bra ideee :)
hm hmm hmmm men vet itne om jag orkar..vi får seee SES


ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0