jaaada

mmmmMmMMMMmm.. festa lördag... gjorde test på fakebook... 10% drunk...puuuh!..

var på shack matt innan.. jag,parke å jalle sen stötte vi på lotta där.. så jag stod i de mittersta omklädnings rummet sen jalle å lotte i ett varsitt bredvid maj... heelt plötsligt nös Lotta högt som faaan..
Prosit ropar jag...nöjd med maj själv...

men dirket när jag sa de tänkte.. va faan va de lotta som nös?.. så jag kikar ut liite försiktigt... då as garvar parke å lotta... hahahahah skiiiiiiiiiiiiit kul...

humor humor humor lördag!!

bränna skiva sen ner till pake där blir de kina mat å vänta in dom andra..seeen leeet´s thaa party started!!

peeejs out

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA..Do you remember skumparty at Kaaalmar ?!

2009-10-03 @ 16:44:20
Postat av: MUDDKLUDD SÅKLART!

2009-10-03 @ 16:44:36
URL: http://muddan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha SJÄLVKLART kludde... ÖLANDSBRON FFS hahah

2009-10-04 @ 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0