invalidooo

jada... min arm e invalido.. totte sköt på min arm när jag sträckte ut den (för de skulle se ut som jag försökte rädda bollen) så jag va heelt avslappnad SÅÅÅ träffar han såklart armen..puckoooo!
så den knäckte till liite mööjsigt.. nu gör den ONT! dagen igår va en PINA!!!

en rolig sak som hände:
jag packade ner tottes skor å shorts i en väska å la även ner min vattenflaska å skor där..
när vi har anlänt på furelund å han ska byta om så undrar han va faan jag har hällt här i för de e helt blöt..
haha jag tar upp min vattenflaska..TOM haha när jag la ner den va den full men hade glömt å stänga haha
kulkulkulkul


igår stekte totte 37 pannkakor...gooot daaamn! dom va guuuuuda.. sen medans totte va å tränade gjorde jag å pillan partytrixs uppe i annloos lägenhet där han bor när emma e nere.. haha
vi drog ut alla sladar till tv..gömde fjärrkontrollerna å hans skor... han slog ur maj vart fjärrkonttrollerna va men skorna har han inte frågat efter ännu MOHAHAHHA

inatt stekte jag å pillan biffar typ kl 1... haha fast vi ska ha dom till mat idag =) muuuums!
sen ska vi ut i skogen me ante,tyson å pubbe å plcka svamp!?!?!? hahaha
fast vi ska även göra partytrixs där.. vi ska ner till ica å köpa svamp å läga ner i våra fickor sen ska vi smuggla ner dom i vår påse när dom andra inte ser MOHAHAHHA
dom kommer knäckas...

nu ska jag in å hoppa på pillan

leeejter



dreamteam...för faaaaan einstein!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0