INTE logiskt!

låg i soffan imorse såg fram emot en slapp lugn dag!

NEEEJ de blev de inte.. min tatuerare ringde å frågade om jag ville göra klart min tatuering?
neeeej de ville jag egentligen inte men ja måste ju göra den färdigt någon gång... så jag sa JA?!?!??!?!

ringer i panik till totte... DU MÅSTE FÖLJA MED MAJ!!..

anna jag kan inte jag ska iväg nu snart...noooooooooooooooooooo.. men pillan följde med =) hon va grym på att va sällskap hos tatueraren.. hon pillade maj i håret å försökte få maj att slappna av
FAAAAAAAAAAAAAN va ont

jag bad han plocka bort mina revben eller söva ner maj... han gjorde inget av de,,... jag fick stå ut!

när vi kom ut tyckte vi grymt synd om maj å för att INTE lägga plåster på såren så hade jag fått bil böter me.. föööör faaan einstein!!

vi lagade fisk gratäng...den blev gryyyym!

ska ställa klockan imörn å se om jag klarar å jobba..förmodlingen inte.. kommer inte kunna sova inatt!!..

så inte logiskt att man utsätter sig för sån smärta... jooo lr neeeej.. vad vet jag!?!?!


SES

Kommentarer
Postat av: mudde

så den är färdig nu? vänta bara, om några veckor är det min tur att plågas igen. fy fan, att man utsätter sig för det. Dessutom helt frivilligt.

2009-10-09 @ 12:36:55
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0