heeelgen!

var ju leeedig i fredes =) greeeeejt!
jag å totte skulle egentligen lagat mat å bara softat på kvällen men han va tvungen å jobba
så då stack jag å pillan ner till parke istället å kollade på idol å drack med emma,emma å shara också
sen kom korre å kushe också å joinade =)
sen kom sebbe å dom lite senare.... tradtion parke sen tona på fredagar haha JADAA

kvällen slutade som den slutade,.. =D

när parke ringde å väckte maj på lördagen ville jag seriöst bara DÖ!
sen ringde mamma å då va de visst ica dags... jag gick upp..spydde..klädde på maj ringde till pillan: DU SKA ME TIL IKEA!
gick ner till parke, gick till ica, köpte frukost, hem till parke, åt, pappa å mamma hämtade maj, vi hämtade pillan sen va de ikea ikea ikea! =)
kunde inte ens njuta av min köttebulle lunsch..BAAD!

så sen igår efter ikea köpte vi pizza å crashade antes fest lite sen la vi oss å kollade på bambi 2

igår kunde jag faan inte somna... när totte ringde kvart i 3 hade jag fortfarande inte sovit nåt.. sen kom han å vi låg å pratade å kollade på film till typ 4 lr nåt.. haha sen skulle han upp å jobba halv 9 idag =) seeeegt!

han ringde å väckte maj vid halv 1 annars hade jag nog aldrig vaknat!

så nu ska jag snart ner å handla liite grejer sen när totte har slutat ska vi laga lyx middag å kolla på moovie =)

leeejter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tog visst åt dig. försökte du skriva mer seriöst eller? HAHA

2009-10-25 @ 17:28:15
Postat av: Anonym

HAHAHA ofta jag tar åt maj från patetiska snorungar!...njaaa

2009-10-26 @ 19:02:50
Postat av: Anonym

Ursäkta mig. men jag är 27 år och har en hög akademisk utbildning. Äger ett eget företag som omsätter över miljader om året. har råd att köpa hela din stad om jag vill. (troligen inte). Men varsågod våga kalla mig snorunge igen! snorunge

2009-10-26 @ 20:53:09
Postat av: Anonym

HAHA okeeej respekt till dig!

2009-11-01 @ 17:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0