för faaan einstein!

De e jag å Pillan de =D haha

HELGEEEN VA FEEEDT MAAN!!

lördag va i först hos parke.. sen tvingade jag en trött å gnällig totte köra ut oss till joäääl.. de var de liite blandat fooolk...de va NAAAJS =)
sen va de TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONA!!!
sjuuukt kul... jag sprang runt inne på toona i bara strumplästen... lånade ut mina dojjor till pillan hon ahde skoskav haha..
hon har 38 å i mina va de 39 haha men dom va så stora att hon knappt kunde gå hahahaha

söndag väcktes jag av att en orolig parke ringde...klockan va då halv 10 å jag hade fortfarande inte ringt.. haha DAAAMN.. vi bestämde träff för en frukost på lasses..
jag går upp ser maj i speglen... min panna.. sen säger jag inte mer..
haha ja å parke väcker linn å krille.. alla går till lasses.. jag äter nästan upp heeela..sjuukt hungrig!!
sen fick jag gå ut för jag fick skrattanfall av en som hade sås i heeela skägget!
sen drog vi till fiket å käkade världens kaniligaste kanelbulle!

sen hämtade jag pillan å vi drog till k-stan.. hahah den dagen asså.. haha jag har nog aldrig skrattat så mkt!
de började med hemmakväll där vi skulle hyra film... när vi efter 1 timme med hjälp av personal har hittat 4 filmer går vi fram till kassan...
- men om ni hyrar film kostar de bara 100
JAHAAA.. så vi går tillbaka..ingen aning vilken den sista filmen ska bli... vi blundar å drar en varsin film på
3 men båda fick tattar filmer, detta gjorde vi tre ggr..sen gav vi upp å killen som jobbade där fick välja den sista!

vi kommer fram till kassan å ska betala.. då upptcäcker vi att varken jag lr pillan har legg med oss... FÖR FAAAN EINSTEIN hahahah
som tuuuuuuuuur va fixade vi de!

Pillan köpte 30 lökar på willys hahahaahhahaha
sen hade vi myys söndag med pizza, godis å film =D..ME LAAAJK.. vi kom på en låt påväg ner till pizerian
Anna å Pillan dom kommer två å två.
Anna å Pillan dom e så smarta så. lallalalalaaallalalaaaa

Ante tyckte den va sådär haha

 

spelat fotboll me totte å co i 3 timmar idag..trött å skadad

 

hööörsch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0