ajajajajajaj

innebandy gör ont ont ont!
fast idag har jag nog mest skadat maj själv... rev maj som tusaaan å sen bröt jag en nagel PISS långt ner =(
sen bollar på benen på de... haha men kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul e de iaf!!

jag andreas å linda.w e dream team... vi brukar alltid komma i samma lag..
jag å andreas har nog aldrig varit i olika lag..haha... dream team med syskonen Nilsson i spetsen!

Totte förlorade sista matchen mot oss... han blev sur sur sur... andreas frågade om han va liite dålig förlorare
- NEEJ, jag irreterar maj bara på henne (maj menade han dåå)

AJAAAAA...excuese MEEEE!!

haha som när jag tog bollen från honom.. sen gav jag han ett hånflin... då säger han att han tappade den för att han sprang in i bänken hahaha "okeeey".. jaa för jag hade ju aldrig kunnat ta den från daj!!
jag e Kung heelt enkelt!! =D

Idag hände en rolig incident on work!
Vi diskuterade efterlyst programmet när dom lätt den lilla flickan sno tv apparaten när dom la den på en sån låg vagn så hon kröp under dom ingång grejerna..
sen säger Gunnar..
-Ja men gick inte larmet där?
- nej inte där under, savarade Pirri
- Men då kan man ju sno skor

då menade jag nej de kan man ju inte för då går ju en lång person å då går larmet..
då dum förkalrar han maj:
jaaa men skorna sitter ju på fötterna

då blir jag kinky:
Ja men dom lär väl för faaan inte sälja skor i en tv affär..

då blev gunnar sur å drog maj i håret....

hahahahaha... de va roliagre än det låter säääkert.. men men

ajaaa liite tv nu sen sova sen jobb sen friiiiisssan..GAAAAAAAAAAAAAH!

 

peace and lööööve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0