sledeen

Igår när jag vaknade kändes de som jag hade festat konstant i en vecka! va heeeelt slut!
hade nooo ide att de va SÅÅÅ jobbigt å flytta men bra blir de =)

började min lediga fredag me att j.p ringde halv 8 (!?!?!?!) efter de gick jag inte å la maj igen för jag hade så mkt å göra.. började bära ner å köra bort lådor. kl 10 va jag heeeeelt slut fick köra till falkik å fika.
klockan 12 va de totallt katastrof å jag ville spy på allt.. men som tur va fick jag en pause.

skulle hämta totte i k-stan klockan 1 å lämna kushe samtidigt... vi missade kushes tåg så när totte kommit
körde vi ut till onoff så länge å skulle lämna min kamera..

jag står å snackar me försäljaren när helt plötsligt ett larm går i gång jag vänder maj om å ser en röd lampa blinka
och under stod...juuuust de...totte å kushe...haha jag bleeev så trött!
lämnade kushe på stationen igen sen hem å fortsätta men med hjälp a la totte =D

höll på heeeeeeeeela kvällen gick å la oss vaknade kl 8 !!! gaaaaaaah
flytt flytt flytt heeeeeeeela lördgen me.. sen farsdag middag på kvällen =)

igår skulle jag totte chrisse å per beställa hotel edgar pizza..stääängt..awwww
drog ner till sölvsborgaren.. jag beställde heeelt oväntat en kebabrulle... jag ångrade maj se..AAAAAAAAAAH jag lider av beslutsångerts...totallt hopplöööös!
vi kollade på när sverige skämde ut sigi hockey,...GAAAH

ajaa orkar helt plötsligt inte skriva mer!
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0