lunch underhållning med anna!

japp jag totte å annloo skulle luncha på golf restaurangen.. tack för lunchen annloo =)
anywaaay jag går ditt.. e lite nybörjare.. men öppnar en lucka å ser snitzel.. mums.. tar en bit
sen tar jag stekt potatis och brunsås till de.. goott tänker ju jag!

jag börjar äta.. snitzlen smakar inte som snitzlar gör.. men fiine tänkte jag dom har väl speciella snitzlar här. jag äter och ser glad ut..
tills totte tittar ner på min tallrik... börjar göra massa fula grimaser innan han utbriset!

totte - DU KAN VÄL FAAN INTE ÄTA BRUNSÅS TILL FISK?
annloo - Nej tänkte med de, men tydligen så kan man de.
anna - Vadå?... e de fisk?..

hahahahahhahaahahhaahahahhahahaahahahah

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va kul de va...konstigt att min "snitzel" smakade lite annorlunda dååå haha!

jsg å totte har städat lite i my old place... tråkigt!.. ska ditt imörn med.. hoppas vi blir färdiga =)
så jag blir av me de pisset!!...

my bloody valentine ikväll..wuhuu spoookey i stormen!

puss haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0