long time noo seeen

UPDATE FOUR SHOOORE!

hmm förra veckan... I LÖÖÖVE my nya lägenhet =D
de kommer jag iaf på!...
ett bekymmer när ska jag bli ready att städa den andra? =S.. STÄD PILLAAAAN ;D
 
ajaa helgen:
fredags chill me fia å jalle... hade inte träffat fia sen turkland...siiiiik!.. lille elivs va me med.. fia å elvis sov över =)
de slutade med att fia sov i vår säng å jag å totte på soffan haha.. vi råka somna framför tvn..
jag blev ju pigg när jag skjusade hem fylle kajjor..JADAAAA

lördag... seeeeg fia stack vid 8 vi förflyttade oss till sängen gick inte upp föns typ 1...
på kvällen blev de einstein häng med pillan! =D
ååå vi laddar tills fredag haha JADA!!

igår mötte jag upp totte på eko å så gick vi på juuuul marknaden =D MYYYYYYSSSIIIGT!
hahaha vi kollade på lampor för de behövs en kökslampa.. totte tar tag i ett sånt träd ni vet med små lampor på kvistarna.
- denna va ju fin
- men totte de e ju ingen fönster lampa?

så kollade vi på lappen så stod de vägg lampa.. så totte lyfter upp den vänder på den.
- ska den va så här då? säger han å håller den så att träden står rätt ut från väggen HAHAHHAHAHAHAHA

ååååååååååååååååååh PUCKOOO!

på kvällen åt vi pizza...oväntat... åt godis...å kollade på vegas film me aschton å cameron... jag fick ett skratt anfall när aschton gör ett fejk skratt.. hahahah jag kunde inte sluta.. så till slut slog totte till maj as hårt...
då va de inte kul längre...hahah

jag besökte statoil 3 ggr på 20min igår.

gång 1: hyrde film
gång två (10 min senare): köpte snus
gång 3 (1 min senare: köpte cigg


JAAAAAAAADAA

ajjaaaa back to wooork! idag har jag festat till de på jobbet.. e trött å uttråkad så jag kör ett game... du får inte uttala R speler!...gryyymt

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0