laddaaar!

OM jag gör... till frischdaag =D..toooooooooona!
har inte varit där på 2 weeks..omg omg omg.. men har inte hört nåt om konkurs ännu! GAAAH

måste ju reklama för Elin som kan bli sveriges lucia =) ni veeet lilla blonda tjejen från stockholm i huset bredvid
mamma å pappas =) MY summer granne...YO GO GIIRL!
ajaa RÖSTA PÅ HENNE!!!

ni skickar

Lucia Elin till 72970

DO IT!!.. här kan ni läsa om henne och hennes sommar stuga i sandviken???  haha men dom har kanske en till eller menar hon den i falkvik? ;D.. vaad vet jag =)

http://www.blt.se/nyheter/solvesborg/lister-bekant-kan-bli-sveriges-lucia(1632186).gm

Ajaaa igår efter jobbet träna jag.. idag har jagt räningsverk... idag fick jag ett konsitgt samtal från pillan
vi e rädda för en kille!...JAAAPP.. skum skum skum!!

imörn ska jag å tutte städa den gamla lägenheten SUUUCK.. förösker slingra maj.. de e ju as tradigt å städa något som inte e till maj ens?.. puckoooon!
städfirma.se

ajaaa nu ska jag borra hål i väggen... haha anna grannvänlig!

SEEEES...btw länge sen jag la upp bilder... så här kommer några från de laatest från sbg... mest tillägnade mudde på andra sidan sverige =D



här e jag mudde på halloween utklädd till en överglad tomte nissA.. (har min hemma gjorde tomte kjol me på maj den måååste du komma ihåg?)

jag å pillan (totte kusin som jag har berättat om som flyttat hit nu =) )



här mudde jobbar vi på att fylla korre... du vet hur liite han spyr av =)



och här skulle du varit me på tooona kludd... puls spelade å jag å patrik va kungar on tha dance floor =D

ajaaa allt detta enbart till din ära.. hope you laaajk it!!


nu ska jag vänta in totte sen e de film tiime =)

puss å kram


Kommentarer
Postat av: liiiiiiiinn

Jaaa va hände stammiiiiiiisanna!?!!!

2009-11-18 @ 13:05:05
Postat av: muddkludd

Andra sidan Sverige? du måste skäämta. snart back in da tooown ffs.

2009-11-27 @ 15:03:38
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0