besiktning!

jaapp skulle träffa eddie (förra hyresvärden) bestämde dejt kl halv 1
jag kör raggar runda å plockar upp alla extra nycklar.. e närvös på nåt konstigt sätt?

hållet i dörren?
söndriga lådan i frysen?
äckel duschen?
inte städat tillräckligt?

vi va i lägenheten hööögst 2 min han gick runt å sen lyfte han toa locket.... de va allt?
trdigt för totte som låg i en timme å gnuggade ugnen att han inte ens tittade där..haha

aja skööönt å har de ur väägen... ångrar maj att jag städade så mkt =)

igår JUUULPYNT =) sen körde vi hem till chrisse å per chillade kollade på el classico..ZLATAN E KUNG!!!
ronaldo e heeet vad än totte sääger =)
sen åkte vi hem satte på shreck som vi skulle somna till.. jag somnade inte å nu hatar jag sången som kommer om å om igen när filmen e slut men man orkar ju inte gå upp å stänga av? neeeeeeeee

hade mys fika med jalle igår med =) de va feeedt maaan..hon tog en räkmacka för 65 spänn..dyyyyr... jag shoppade en saffrans bulle.. den va guuuda god =)

totte drog sönder mina favorit underbyxor med massa sjömän på =(


ajaa nuuu BACK to woooooooork!

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0