bacon moment!

ajaa igår då vaa så drog jag andreas, lotta, emma å lilla nova å skulle ta vaccinet... daaamn sbg folk blir ju
helt galna så fort dom får gratis sprutor!
vi va där kvart i 1 å dom öppnade ett..HAAA tänkte jag först i kön.. naaat!
men gick hyfsat fort..
jag kände inte ens när dom tog sprutan vilket gjorde maj grymt besviken... jag har haft sky höga förvantinigar on this spruta!

Andreas fick fummel doktorn HAHAHAHA.. tappade nolar å satta plåstret fel m.m... huuur kul som helst!

när vi kom tillbaka till jobbet va biverkningarna ett faktum... blev jag kissig va de biverkning.. mitt sko skav va biverkning aaa ni hajjar!..

anywaaaay... på kvällen ska jag å totte på bio... påvägen ditt fick jag han till å nästan spy...KUL!
vi såg 2012... jag tyckte den va bra... varade rätt länge men den blev inte långtradigt...
synd att jackson dör i slutet när han fått väck slangen och luckorna går å stänga bara =(

va tvungen å gå ut på toa mitt i filmen för jag va tissig... MIN ARM GOOOT DAAAMN IT!!.. asså jag hade så ont så jag kunde inte röra den!

min bacon arm = oandvändbar

idag på jobbet har vi haft liite bieffekter.. fast knappt jag..andreas frös rätt mycke å va liite hängig!
Jalle vaknade inatt å trodde hon va döende... haha stackarn! glad att jag inte fick såna svin attaker!

neee inte tid nu mera!

haaj me er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0