bacon dilemma

föööör FAAAAN!?!?! ska man ta sprutan eller inte?

jag har suttit å gjort forskningar nu... detta kommer jag fram till!
dom har inte riktigt koll på läget?.. dom har inte testat vaccinet tillräcklig.. jaa dom har testat det mycket MEN inte så mkt som det behövs!!...vad hände 1959?
jo då gav dom ut medecinen neurosedyn som användes som lugnande... speciellt till gravida som led av oro och sömnproblem!
MEN tackvare denna medecinen blev de fosterskador!! 150 barn i sverige föddes med neurosedynskador... 50 dog!
En tysk upptäckte sambandet mellan fosterskadorna och meducinen.. då hade 10000 barn drabbats i världen!

JAHA:.. om ni inte testat detta riktigt vad vet jag vad som händer maj om ett halv år?
det finns massa konstiga grejer i vaccinet..

jag å totte har haft vilda diskussioner... men jag vet fortfarande inte?


AJAAA skiit i det det är  friiischdaaaag =D

nattens händelse... totte glömde nycklen och mobilen hemma när han stack till chrisse å co... jag gick å la maj vid halv 12..låste (för annars kan jag inte somna tror jag)....
kl 01.04 vaknar jag av ett sms ffrån chrisse
Jävla idiot jag har stått ute i 40 min å bankat å plingat!

jag ringer... haha rätt ironiskt att jag vaknar av ett sms men ine av en massa bank å pling,, ajaaa kommer inte hände igeen gubben =)

vaknade imorse av att min telefon ringe....de va pappaa... kl va 07.35...jag börjar 07.30
GREEEEEEEEEEEEJT...underbar start på dagen!!
glömde min jacka i farten... de va rätt kallt imorse


taack heeej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0