änglarna!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jävla piss macth!
allt började så bra men NEEEJ DA!!...

sitter hos mamma å pappa nu,..dom skulle bjuda maj på mat idag... konstigt nog så e dom inte ens hemma? haha så nu börjar jag tro att dom har blåst maj!

helgen då daa... frredags för de b-daay fest med tema jag kom precis ifråm...
jag ahde köpt grejer å sånt å skulle komma ifrån moe´s (homer ofcourse) men när jag kom hem ifrån jobbet ORKADE jag inte färga maj gul å fixas allt annat.. så de slutade med att x-maas anna precis kom från julafton =D
de va en heelt ok kväll tror jag,... jag föddes med minnesluckor å dom har inte försvunnit ännu?

lördag va de fruksot på alis med parke korab kushe å niki va INTE gott... åt inte ens havla pizzan å mådde sämst!
sen chillade vi heelda dagen... j.p å martin försökte få med oss till köpenhamn å kolla på raise agianst men de fanns inga biljetter kvar =(
så vi fick nöja osss med att j.p ringde när min absolut favvo låt kom..hero of war LÖÖÖV it!!
vi fick ångesrt å grät liite!

min kamera gick btw sönder i fredes.. tror jag iaf..den befinner sig i tottes ägor at the moment don´t know why?

ja å parke körde till k-stan å käkade på donkan sen köpte vi film å godis på hemma kväll!

parke gick fram till en liten hylla som stod lite off.. tog en film med hitler kors å typ en sexig brud påå framsidan
- denna verkar bra det ser jag på framsidan..
jag kollar på hyllan liite misstänktsamt å märker att parke står vid porrfilms hyllan HAHAHHA
de va sååååååååååååå kul =D

jag köpte två skit filmer... tror jag ahr bara sett den ena
å parke köpte step up 1 å 2 som e as bra
jag e inte nöjd med de!!

ajaa leeejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0