a daay OF!!

JADA IDAG HAR JAG VARIT LEDIG... skööönt att de för en gångs skull e totte som måste upp på
morgonen å jag kan vända maj om å sova vidare.. I LAAJK!

kristiansstad med muuushan idag.. å vi e inte snabba ihop.. men har vi aldrig varit därför dom flesta
undviker att va i en affär samtidigt som mamma å dotter nilsson!
men idag tröttnade till å med jag å spenderade sista halv timmen i bilen som ett trött barn!

nuu laddar jag för PAANNKAKOR.. mmmums!...

imörn är det fredag å jag ska inte bestämma maj föns imörn vad jag ska göra på kvällen!...i laaajk =)
pillan å parke don´t laaajk... liite ivriiga å så å vill ofcoursen va med maj =D
fest? inte fest? de e frågan som shackspers uttrycker sig!

på lördag ska jag å totte advents pynta JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA =)
en av dom viktigaste dagarna in my laaajf!

ajaa jobba imörn steka pannkakor ikväll!

seee yaaa beeetches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0