SOPPATOOORSK

inte jaag DOCK... men niki ringde igår... heej jag står vid falkviks pizzan har fått bensinstopp.. haha sooo beeetch vad ska jag gööra åt saaaken?
haha nee men jag hade inga dunkar lr slangar som han frågade efter så han fick nöja sig med att jag å bilen kom ditt..

när jag kommer ditt tar han en slang,... stoppar ner den i min besnin tank börjar sen suga upp bensin för att sen hälla ut den i en flaska.. OKEEY.. jag vägra byta av han.. i aiint gonna geet hiigh on bensin mannen!
men när bara typ 5 droppar kommit ¨å niki börjar bete sig flummigt å ser 3 annor ger vi upp.. kör till statiol å fyller en flaksa VOIIILA

de giick såååå mkt lättare å snabbare... sen va de hem till paarke mysa me henne donnan å mucke NAAJS

lä'ngtade efter att komma hem å sova i min nytvättade å bäddade säng..BUT.. tvättade kuddarna å dom luktade heeelt skumt asså.. så de har stört maj heeela natten..

plus att jag drömmde att jag å min familj va på flygplatsen.. jag gick bort till en tatuerare å tatuerade in en häst på handleden.... skiiiit ful va den...

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0