someooone is plaaaying

jaa någon skoja me maj...serisöt!!!

sen i onsdes FÖRRA veckan har min hals varit heeelt ur form!...

mina nätter: min näsa e helt täppt, halsen gör ONT.. alltså summerar jag detta å kvoten blir DÅLIG SÖMN.

MEN MEN MEN MEN MEN MEN MEN MEN

jag vaknar på morgon,...går upp.. å ja efter ca 10 min e min förskylning BORTA?!?!?!

samma piss every devery NIGHT?:..

måste erkänna denna gången... JAG BEGRIPER ingeting!!
hur kan man bara vara förkyld på nätterna, bli frisk på morgonen å sen bli ruskigt förkyld igen på kvällen... sooomeone is plaaying with me... and this taajm I HATE THE PLAYER AND THE GAME!!!




btw så har jag fått jävuulskt totta läppar om detta me har något me min nya sjukdom att göra?.. ingen som e doktor där ute?..

imörn ska jag leka eminem heeeela dagen bara för att störa parke!!!

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0