snaart HEEELG

halv lek på veckan sweeeet!

idag har jag å parke varit på äventyr i ryd.. träffat en miljon hundra... bla. min lilla mimmi =)
sen har jag även träffat den första hunden som borde ha tandställning.. men den va söööd, den heter pärlan å gillar maj =)
Alex va kuuung!

Vi höll på att krocka med en flygande elefant, som dom sa va en trana or some shiit?

imorse när jag hade varit å gott va jag såå hungrig så jag typ kröp upp för trappen.. skulle in å käka frulla..klart brödet hade möglat?!?!?!... blev jag iretterad? OM JAG BLEV

jag e slarvig!! förvirrad å glömsk.. OM JAG E... men de gööör ingen.. allt fixas med telesamtal... FÖRUTOM.. att jag svarar inte på hemliga nr lr konstiga nr... NOO RESON

de e ingen vanlig dag för de e muddans födelesdag.. jag å parke har ringt å sjungit idag =D...sööööttt GRATTIIIIS MUDDDÄÄÄ



Känner jag denna donnan? OM jag gööör.....

/ Kinky

Kommentarer
Postat av: Maddäääää

OM du känner henne. Saaatan den bilden kan få blinda att börja gråta :) TAAACK för skönsången imorse BABES ;)

2009-05-06 @ 20:34:05
URL: http://muddan.blogg.se/
Postat av: Anonym

OM du göööör. Den bilden kan få blinda att börja gråta. TAAAACK för skönsången imorse BABES !!-

2009-05-06 @ 20:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0