sand,sand,sand å liite SAND

jaaa beachpartyt va RUSKIGT bra grejor... barfota sprang vi runt som creazy ases all over the floor,
blev liite sandkrig å liite mullningar men de höör till!
hittade mina flipflops i en låda med krossat glass sen BAAAH...bra dääär!

va ju SKITIG som tusaaaan sen så skulle tvätta av maj i fontänen...hyy hyyyy HYYYY de va osmaaart.. fick förfryssning i mina fossingar sen!!
omgomgomg..KAALLLT!

in på arenan...cpa å käka pizza..

sen gav jag å parke os on the way hoome... å de va veeersta ovädret med orkan å tornado å grejor... ja allt va heelt galet vi sprang som idiotter försökte ta skydd å grejer..BAAAH

hemma fick vi ställa oss i duschen!!!... sand i heeela lägenheten..

ROLIGASTE:
Parke ligger i sängen, jag fick ett medelande,... rusar från toan bort mot köket å mot sovrummet.. MEN jag hade missat att min dammsugare stod precis utanför sovrummet,... det hela slutade med ett JÄTTE braaak och där låg jag rak lång på golvet...å skrattanfallet va GIVET.. hahaha de va såååå kul...

sen kom chrisse å mischo å skulle me slagga här... haha chrisse å parke försökte soova.. de va ju totallt omöjligt när jag låg å pratade å sjöng.... mischo kände sig mobbad på soffan så han kom med in.. haha å då blev de ju inte tystare..

bara till att hålla tummarna att man inte störde grannarna TO MOUTCH denna helgen också haha..smälelr man få ta när det är fredaaag!!

idag ska jag å fiiija grilla KORV MMMMUUUMS.. sen ska vi vara taxi ikväll.. har jag å parke bestämt.. jag kan behöva nya tulpisar..JADA

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0