pussywagon

JADA nu e heeelgen borta borta borta.. men snaaart e de frischdag igen =) JADA

hmm i fredes jobbade jag sen kom jalle sen gick vi hem till parke for some fieeesta OM de va kuuul!
jag å pakre vaknade i lördes å hade veeerkligen inget minne HUR vi kom till altona.. vi visste liksom inte om vi skulle ut på stan ån börja leta efter våra cyklar.. vi ringde mucke å tvingade med henne på frulle så hon kunde uppdatera oss!

men vi hade ju ofcourse åkt bil.. haha klart parke e givmild å ger en hundra lapp! money guuurl

sen fick vi reda på att jag hade snott me maj ett glas från parkes när vi stack haha å tog me maj de ut?!?!?! stuuuuupied så pappa parke ville att jag skulle dricka i plastglas hädenefter plus att han ,åste köpa ny servis haha

ajaaa efter liite häng igår va de taaajm till att korka upp igen,... JADA sen va de haaaarrys i k-hamn.. OM de va!!!

nu e jaag RIKTIGT huuungrig.. har ingen maaad hemma... äh du pradar sao domt!


ner å handla sen ÄTA kaaanske JADA...

seees


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA bra koll du hade i fredes annnnnnnna =)

2009-05-25 @ 20:57:11
URL: http://lightlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0