loovely weekend

jaaa efter valbuurgs bravader bestämde jag å parke att vi skulle chilla ner liite för en kväll.. så i fredes taggade vi till harrys...NYKTRA.. inte in utan raggade karlar utanför...
jag upptäkte sjuuuuuuuuukt fina tulpisar som jasg have to have liksom...

VOOOOILA:



ruuuskigt bra blev de!

vi cpade lill rasmus följde efter han i bilen tills han stannade vid vägkanten och dom gick fram å skulle kolla vart vårt problem va DAAAAH...cpacpacpacpacpa!!!

lördes...träning,sol,fotboll,ducsh,grill,FLASKAN....
först hos parke sen vidare till nykan... spelade ett fääätt spel... slutade med att jag fick slicka parke på örat sen göra en lap dacnce för josefule... kinky!
gaaaalen kväll...ruuuuskigt roligt... rockey nr 2 får ju hålla ställningen när rockey 1 e i danmark.. KLAAAART!

efter feest..blev rätt sent... vaknade i panik...chrisse skulle samlas om 10 min.. jag körde...still druuunk å gla liksom...GOOODT snaaack!.. kom hem i lägenheten igen där per ligger på soffan.. luktade jäger i HEEELA lägenheten...grooooss..

BASEBOLL heeeela dagen... typ 4 timmar... roooligt timmar.. vi har varit ruskigt flummiga å pucko flaskan fick livligt gå runt!..PIKNIK va gooodt
sen taggade jag mucke å parke till k-toown.. hemmakväll å macdonalds... där jag glömde vår hemmakkväll påse,.. så fick springa tillbaka in dör å skrattnafall som jag ahde trodde alla nog att jag va dum u huvudet! i å med jag va själv å AS GARVADE åt allt!.. klaaart man e GLA

- ööörk vad e de?
- ett kryp
- eller nej de kan man inte säga, ett flyg

HAHAHHAHAHHA..humoorn har varit på top ALL DAAAY å de har varit en riktigt GREEEJT heeelg assså

in i dimman fuckers

leeejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0