kuddluktsproblemet LÖST

JADA.... ringde muuushan å skulle höra vf kuddarna luktar pyton...
-du tog väl inte så mkt tvättmedel?..
- jo jag tog som vanligt
- men de vet du väl man ska typ inte va något tvättmedel alls

NEJ hur flaaan ska jag veeta de?
kan inget som en husmor kan... ett under att jag lyckas bo själv utan att ha dött lr nåt!

jaja nu får jag skölja om ALLA kuddar.. har 6 kuddar, går in en i en tvättmaskin.. jaaa ni kan ju själva tänka er att de taaar LÅNG tid..orkaorkaorka.. nenenene

men ska inte ha dom kuddarna inatt iaf... blir typ high on tvättmedel!.... soffkuddarna inatt JADA


iadg har jag varit heeelt slut i kroppen... fick tvinga benen att springa innan å på träningen orkade jag typ inget
så ikväll SKA  jag bara ligga å sega i soffan my kropp need återhämtning =) ny trändag imörn ffs

SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0