kristi i himmeln dagen

JADA... vi hade ju missat att de va en festa dag igår?..upppssss

men vi hängde på mackedonkan istället...JADA..

har hållit på att tvätta mina FÖRBANNANDE kuddar heeeelda dagen.. de går inte väck den äckliga lukten.. jo på 3 av 6 men ahr typ tvättat varje 6 ggr snaart..BAAAH!

OCH jag har stekt plättor idag... JAAA hör å häppna... faast dom första jag gjrode ahde jag inte kallat plättor men sen fick jag kläm på de... efter jag kom på att man va tvungen å ha två stekspadar för att vända... mjöömjööömjööööö

varit utit å sprungit ska in i duschen nu sen till falkvik foor MAAAD ...JADA


jobba imörn..japp

SES

detta är en bild från min födelsedag när jag fyllde 18.. men de skiter väl totte i för han glömmer ju ändå bort mina födelsedagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0