klart allt händer på valborg!

jaaa först va de meningen att de skulle bli en nykter valburg ICKE SA NICKE ANNA!

jag å jalle cyllar bort till parke.. där dom grillar å ha saj.. klart man käkar kålbitar som lill parke GRILLMÄSTAREN själv fiiixar!.. nenenen men de va GIDD

blev kubb spelning guurls vs beeetches.... beeetches laget fuskade...oväntat.. så dom "vann" ju..i deras lilla fantasy väärld.. men everybody andra vet the truuuth is out ther..GURL TEAM...obesegrat!

slutade med att de blev ett jäääävla gäääng..en jäääävla feest!.. klart alla var glada just då.. MEN sen hände den här lilla olli dolli lyckan

WOLLI WOLLI

Jag och Jalle springer iväg för att kissa.. det är massa nerklippta grenar framför oss.. Jalle tar täten,.. trampar och snubblar på en gren.. faller frramåt... ligger raklång.. Anna står bakom fnittrar och pekar åt klanten.
Jalle ligger kvar.

- hur gick de? slog du daj?
- det smakar blod anna!
- ja men du får resa daj upp de e säkert inget.
- det smakar jätte mycke blooood!

jag hjälper jalle upp när hon börjar få liiite panik.. vi går fram till framsidan å jag tittar på henne.... UPPPS AJAJAJAJAJAJ..
JAG FÅR PANIK...
ringer n.i.. kör till thas akuuuut... så vi spenderade vår lilla valbuurg på akuten =) men de gjorde inget...
Jalle fick en gren rätt upp i läppen...aaaaaaah PAIN..
men know is everythiing fiine..

jag hade kul åt en full tant som trillat å slagit saj på akuten som tyckte att de tod lång tid.. hon kläcker ur sig:

- faaan hade jag vetat att de skulle ta sån här lång tid hade jag tagit med mitt vin...

HAHHAHA

såååå förra helgen slet parke av ett ledband
denna helgen skakade jalle sig!
nu e ju den stora frågan... kommer jag våga gå ut nästa helg överhuvudtaget?... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DÅ!!


ikväll ska vi grilla KORV =D =D yes yes yes yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0