jobb-tisdag

JADA.. nilsson har jobbat idag... nilsson ska jobba imörn me... 2 dar i raaad DAAAMN har jag inte gjort på väääldigt länge haha kommer bli TUFFT!!

skulle va duktigt imorse så satte klockan på kvart över 5..för skulle ut å gå innan jobbet..
JO TJÄNNA... borde känna maj själv vid detta laget..e ju inte känd för att vi såååå mogron PIGG..
sååå de slutade med att jag ställde om klockan å vände på maj å sussade vidare juust laajk a baby!

idag på jobbet fick jag en hård grej på huvudet,..å inte bara på huvudet jag hade ett diadem på maj MED taggar..
jaaaa de slutade med att jag fick diadems taggarna rätt in i skallen...kryyydd... men de gjorde ruskigt ONT!!


OK idag tänkte jag tillbaka på min födelsedag.. och fick genast ont i hjärtat då det påminde att TOTTE glömde min födelsedaag?..whaat a piece of SHIIIT... så nu e jag typ sur på han IGEN.. fast de vet han nog inte om...
HUUUUR i heellvedte kan man glömma bort sin bästa kompis födelsedaaag?.. DÅLIIG människa
haha hoppas att han fattar att jag aldirg kommer att släppa detta...

fiiija underrätademaj igår om att dom har fått marängswiisch mcflurry på donkan..omgomgomgomg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0