JADAA

jag å mamma har varit i k-hamns stad idag och hos tha dientist idag (tandläkaren) ..

satte maj i vänt rummet och efter ett tag kom en tanläkare och ropar upp Anna... efternamnet lätt lite skumt men jag reste maj upp å gick med henne!
hon visar maj in till stolen och jag sätter maj...  tycker de e liite strrange för jag brukar alltid ha samma som ropar in maj å så.. men whatever någon ny sääkert.
å hon började
- jaa du har ju varit utan tandstäällningen i några månader nu
(månader tänkte jag de e faan 2 och ett halv år sen)
- japp, svarade jag.
- och dina trådar sitter kvar
- trådar?, jag har inga trådar dom lossnade ju hela tiden så ni tog ju väck dom?
- vaa? (hon tittar in sina papper) är du verkligen säker på de? de står att du har trådar kvar.
- nej asså jag har inte trådar i min mun?

hon frågar efter mitt person nummer för uppenbarligen e de något som inte stämmer.. jag sa de.. sen frågar hon och du heter anna olsson....

MJÖÖÖÖÖ

neej jag heter anna nilsson

hahahahhahahahaha

tanddoktorn blev liite smått irrretterad... jag sa faktiskt anna olsson...

UUUPPPPPPSSSS... haha tänk va häppen den riktiga anna olsson blev i väntrummet när jag reste maj och gick in hahahahaha

när jag sen a klar och kom ut till mamma så va de första hon sa..sa hon inte anna olsson?

MEEEEN kunde hon inte bara sagt de till maj så hade de inte blivit något missförstånd!

JAJAJAJAJJA såånt som händiiiisch..

Kommentarer
Postat av: Krisse

hahahaha tänk om dom hade satt in DEN igen i truten!! FUNNY!!

2009-05-19 @ 18:34:32
URL: http://smashjunkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHAH

2009-05-19 @ 22:29:07
URL: http://lightlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0