INTRUDER!

ok dagens nära döden upplevelse!!!!

jag å jalle sticker till ica köper massa grejer.. kör hem till dom... går in i lägenheten...chillar fixar med maden snackar... jag visar min å tottes pinky dance...

MEN helt plötsligt hör vi ett ljud från dörrhantaget till data rummet..vi tystnar... tittar ditt.. SKUMT tänkte vi... jag ser skuggan av två ben... OK... vi visste att n.i inte va hemma... nu kommer paniken... jag får alltid skrattanfall när grejer häänder.. så ja jag as garvar.. jalle går å hämtar en kniv...

vi ropar men får inget svar... ett huvud böjs fram så man ser håret sååå de e verkligen någon där...SMAACK.. dörren smälls igen, jag å jalle springer skrikande ut från lägenheten med kniven i högsta hugg... jag skrattar jalle börjar få panik!

hon ringer n.i.. inget svar..MEN sen ringer han upp å säger att han e hos andreas OK..
jalle blir hysterisk och säger att de e någon i lägenheten å om det är han som cpar e han ett svin

DITT JÄÄÄVLA SVIIIIN!!

det var han som cpade... hahahahahhahhaah de va skiiiiiiiiiiiit kul när han kom fram.. asså han har typ smygit i en halv timme innan han börjar göra ljud hahahha PAYBACK you got me scared beeetch

nu ska jag SOVA:.. tandläkaren imörn TJUUHUUU

sov sött dröm blött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0