if you ain´t in you can´t win

jag längtar tiiiiiiiiills HEEELGEEN...JAAADÅÅÅÅ

fredag beachpraty at tooooona...lördag tjejfeestiish och k-tooown....JAMMMMIEEEE


hjälpte en liten chiness idag.. =) sööööd

min tränare sa att 25% av alla tränande kvinnor läcker... vet inte vad det säger er?..men jag fick SKRATTANFALL å jag va där själv....


flaaschbacks geer maj ruskiga skratt anfall.. typ när rockey anna is sitting on her latest offer....HAHHAHAHAH

snaaart kommer parke å sandra mu...BALLAR AV STÅÅÅL is the sheeeet... de e såååå kuliiigt!

sen måste jag nog ta å söka ett lr två jobb tills jag ska på möte på fredag så jag inte blir hatad från början.....haha PALLA!


eeeeeeeeh
SES

Kommentarer
Postat av: Muddan

MUPP!!fick inget svar på sms:et. Meen jag såg att ni har fullt upp ihelgen :)

2009-05-05 @ 23:41:29
URL: http://muddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0