halvleek

JADA... igår på jobbet gjorde jag faktiskt en klumbig sak.. haha.. hade veeerkligen velat se detta LIIIVE.IN ACTION.. jaaaa

ne men jag körde travers.. så går man och styr med en dosa på magen så man inte krockar med nåt å så.. haha aja iaf.. jag går och tittar bakåt å kollar på traversen å rullen så allt e OK... å antagligen går jag snett för heelt plöstligt gick jag rakt in i en järnstolpe och detta gjorde att de blev en kraasch.. som också gjorde att nödstopen på dosan tryckes in..vilket gjorde att traversen gjorde tvärstop... PLUS att när allt detta händer står en jobbar polare i porten å ser de in action...
haha men han bara skakar på hööövet!

så jag gick vidare öm i knäet, handen och foten efter kraschen... om inte dosan hade varit där hade jag förmodlingen spräckt skallen å förlorat liite hjärnceller till!!!

pågrund av hjärnceller:

idag häller jag medel i toan, låter de verka i 10 min typ.. kommer sen på FAAN man ska ju ta borsten först sen låta de veerka.. jaa så jag har BOKSTAVLIGEN skrubbat toan som faan idag.. men de e still blåa ränder JADA

snart e de fredagfredagfredagfredag JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... brännboll grill and PARTY!
sen neext week e de rock.. men mitt liv hade varit MKT bättre om jag hade haft biljett in =(.. totte sa att jag skulle sno en.. om jag ska...TOTTES!!!

PEACE OUT / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0